Naziv: Vrtec Gumbek v osnovni šoli Dolenjske Toplice
Naslov: Pionirska cesta 35
Pošta: 8350 Dolenjske Toplice
Telefon: (07) 384 52 27
Fax: (07) 384 52 10
E-pošta: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
Ravnatelj javnega zavoda: Koščak Andreja
Odgovorna uradna oseba: Koščak Andreja
Datum prve objave kataloga: 11.03.2009
Datum zadnje spremembe kataloga: 09.12.2019
Katalog je dostopen na spletnem naslovu: http://www.vrtec-dt.si
Pravna podlaga: Zakon o dostopu do informacij javnega značaja, Uredba o posredovanju informacij javnega značaja
Organi javnega zavoda: Svet zavoda, ravnatelj, pomočnik ravnatelja, strokovni organi, svet staršev
Ravnatelj: Koščak Andreja
Telefon: (07) 384 52 02
E-pošta: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
Pomočnica ravnateljice in svetovalna delavka: Andreja Mlakar
Telefon: (07) 384 52 23
Tajništvo šole: Ana Koncilja
Telefon: (07) 384 52 00
Faks: (07) 384 52 10
Računovodstvo: Suzana Čolić, Zvonka Božič
Telefon: (07) 384 52 13
Organigram
Pristojna oseba: Koščak Andreja
Naslov: Pionirska cesta 35, 8350 Dolenjske Toplice
Telefon: (07) 384 52 02
E-pošta: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
Zakoni in podzakonski akti - vrtec
Osnovna šola Dolenjske Toplice - predpisi lokalne skupnosti
Splošni akti javnega zavoda
Predlogi splošnih aktov zavoda
Seje sveta javnega zavoda
Seznam strateških in programskih dokumentov
- program razvoja zavoda
- letni delovni načrt
- poročilo o uresničitvi letnega delovnega načtra
- poročila o vzgojni oziroma varstveni problematiki
- pravila in drugi akti zavoda
Vrste upravnih postopkov, ki jih vodi javni zavod:
1. Vrtec - javni zavod odloča o tem, kateri otroci se sprejmejo v vrtec v skladu z določili Zakona o splošnem upravnem postopku, z uporabo skrajšanega ugotovitvenega postopka. Vodenje in izpeljavo postopka vpisa otrok v vrtec lahko občina ustanoviteljica podrobneje uredi s svojim aktom.
Normativna podlaga: 20. člen Zakona o vrtcih
2. Odločanje o zahtevi za dostop do informacije javnega značaja
Normativna podlaga:
21. člen Zakona o dostopu do informacij javnega značaja
Javno naročanje po ZJN2 - Portal javnih naročil
Drugi javni razpisi/naročila
Razpisi delovnih mest
Druge objave
Ime informatizirane zbirke:
Kratek opis namena zbirke:
Opis načina pridobivanja podatkov iz zbirke:
Dostop do zbirke:
Novice o delovanju javnega zavoda:
Letna poročila o dostopu do informacij javnega značaja:
Tehnični pogoji za dostop do elektronskega kataloga informacij javnega značaja: -
Uradne ure organa za dostop do kataloga informacij javnega značaja: vsak delovnik v času uradnih ur
Neposreden dostop do kataloga informacij javnega značaja:
- osebni dostop na sedežu javnega zavoda
- dostop po elektronski poti
Dostop na podlagi zahteve
Neformalna zahteva:
- ustna zahteva
- preko telefona
- po elektronski poti
Formalna zahteva:
- zahteva podana ustno na zapisnik
- pisna zahteva po pošti
- vložitev zahteve po elektronski pošti
Zahtevo se lahko poda na uradni elektronski naslov
Dostop do kataloga informacij javnega značaja za ljudi s posebnimi potrebami: Prilagojen dostop do informacij javnega značaja zagotavljamo ljudem s posebnimi potrebami.
Cena za posredovanje informacij javnega značaja:
V primeru, da boste zahtevali informacije za ponovno uporabo in v pridobitne namene, vam bomo za posredovane informacije javnega značaja zaračunali materialne stroške. Informacij javnega značaja ne zaračunamo, če gre za uporabo informacij javnega značaja z namenom informiranja, zagotavljanja svobode izražanja, kulture in umetnosti ter uporabe informacij s strani medijev.
Če so informacije javnega značaja brezplačno objavljene na spletu, vam cene informacij za namen ponovne uporabe ne bomo zaračunali. V primeru, da boste zahtevali informacije javnega značaja v večjem obsegu, lahko od vas zahtevamo vnaprejšnji polog odmerjenega zneska za kritje stroškov posredovanja zahtevanih informacij.
Stroškovnik za storitve posredovanja informacij javnega značaja